ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات در اینوتکس INOTEX 2024

نمایشگاه اینوتکس INOTEX 2024، از امروز 18 اردیبهشت 1403 در پارک علم‌ و فناوری پردیس شروع شد و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات هم در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات، نمایشگاه اینوتکس INOTEX 2024، از امروز 18 اردیبهشت 1403 در پارک علم‌ و فناوری پردیس شروع شد و ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات هم در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود در بازدید از نمایشگاه در غرفه ستاد نیز حضور بهم رسانید.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه  18 اردیبهشت لغایت 21 اردیبهشت 1403 از ساعت 10:00 الی 18:00 میزبان علاقه‌مندان زیست‌بوم فناوری می‌باشد. 
لازم به ذکر است غرفه ستاد در نمایشگاه اینوتکس در سالن شماره 2 می‌باشد.

مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری امسال برای اولین بار در نمایشگاه اینوتکس INOTEX2024، در قالب یک پاویون با حضور 8 ستاد توسعه فناوری و کانون مدیریت دارایی‌های فکری خود، حضور دارد. 

اینوتکس؛ گردهمایی اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور است که ‌ بیش از ۴۵۰ شرکت نوآور و فناور و بیش از ۱۵۰ سرمایه‌‎گذار هر ساله در آن حضور می‌یابند.
 
 

 

کلمات کلیدی
//isti.ir/Z3ex